Frukostplugg!

Godmorgon! Just nu sitter jag och pluggar samt dricker te. Tog beslutet imorse att vara hemma från föreläsningen idag då jag fortfarande har väldigt ont i benet när jag går. Föreläsningssalen ligger ca en km från tåget och den sträckan fixar jag inte att promenera än. På torsdag är det omtenta i Statistik så tills dess så ligger statistikplugget som prio 1. Avskyr den här kursen, det är verkligen jättetråkigt och inte alls inspirerande. Den är dessutom obligatorisk vilket inte direkt gör det roligare! Jaja, det ska göras! 


Ikväll ska jag i alla fall till stallet. Jag ska dock inte rida för vi bestämde här om dagen att Stéphanie skulle hjälpa mig idag igen! Det passar bra då jag inte riktigt är mobil på hästryggen än... Jag åker dit lite tidigare så att jag kan ha Salza klar när Stéphanie kommer. Det gäller att planera in ridningen mellan lektionerna i ridhuset. 

Snyggt va?! 

Har ni några förslag på inlägg ni vill att jag ska skriva så får ni gärna skicka de till mig :) 

// Linnéa
Allmänt | |
Upp